סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי

מתי נצטרך שירות של סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי?

חברות ובעלי עסקים רבים אינם ברורים לגבי הרעיון, העיצוב ונראות המותג, כאשר מדובר בעיצוב, אנשים חושבים מיד על הלוגו, הגוונים שלו ובחירת הגופנים עבור המותגים.

יש לציין, כי עיצוב המותג, מסייע למותגים להשתמש בשיטות אלה, כאשר המיתוג בעצם מסייע לבעלי העסקים או החברות, על מנת למכור יותר.

יש לבצע מחקר מתחרים, להשתמש בפסיכולוגיית צבעים, לוגו ייחודי  ומסרים שיועברו באופן נכון ללקוחות.

יש לציין כי תחושת המותג היא המפתח לייצור תדמית חיובית.

מדובר על מערכת שלימה ויישומית, כאשר פעולות של מיתוג ועיצוב גרפי, רק מגביר את היעילות של בית העסק והחברה.

כאשר סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי, לוקח על עצמו משימה של מיתוג בית עסק, ישנן שלוש שאלות שיש לשאול, על מנת לבנות נכון את המותג:

  • מהו עיצוב מותג?
  • אילו בעיות ניתן לפתור עבור בית העסק?
  • כיצד לקוחות יבצעו בחירה נכונה כאשר הם מתמודדים עם מותגים ומוצרים מסחריים בכל יום?

סטודיו למיתוג יבצע מכלול פעולות למיתוג ותדמית טובה לעסק

על סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי להיות מסוגל ליצור אוצר מילים קצר וקולע, אשר יציג את הייחודיות של המותג עצמו.

יש לשים לב לזהות חזותית וחוויה דיגיטלית, קופירייטינג, לוגו נכון, מה שיקים תדמית ברורה של המותג.

אפילו שישנן חברות ובעלי עסקים מצליחים, עדין זקוקים למקצועיות רב אוריינטציה על מנת להמשיך ולהצליח, כך שיש למצוא את התחושה שהחברה תענה עליה באופן היעיל ביותר כגון צרכי השוק אשר מהווים את ציר התקשורת העיקרי.

יש לציין, כי באחריותו של מעצב מותג, היא ביצירתיות וגמישות רבה, בגלל מסד הנתונים מתאים, מה שיאפשר לו לשלוט בסגנונות השונים ואפילו ליצור אלמנטים ייחודיים ושונים, בכדי ליצור ביצועי עיצוב חדשים.

מיתוג ועיצוב גרפי, אמור לשדר מסרים באופן מדויק, מסרים שיהיו מקצועיים, בולטים ושקל לזכור אותם.

חשיבה יצירתית, חושים אסתטיים והמון הבנה בעולם השיווק, יחסי ציבור, פרסו וקידום מכירות.

תוכלו לקרוא עוד באתר גם על:

סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי – תראו מה שצבע יכול לעשות

יש לדעת, כי הבסיס של מיתוג נכון הוא לא רק הלוגו, כי אם הצבע.

אנו מקשרים צבעים מסוימים לחברות ידועות כמו למשל אדום לבן, מקושר אצלנו לחברת קוקה קולה, כחול לפלאפון וכן הלאה.

הלקוחות או הצרכנים בכלל, תופסים וזוכרים תחילה את הצבע, עוד לפני הטקסט השיווקי.

מדובר על אווירה ורגש שקהל היעד קולט ראשונה ויש לבחור את הצבעים הנכונים, כך שייזכרו בתודעת קהל לקוחות היעד.

לגוונים יש משמעות, למשל כחול מראה על ניקיון, ירוק רעננות, שחור יוקרה וכן הלאה.

יש לשלב נכון את הצבעים בהרמוניה נכונה, כך שייקלטו טוב בתודעת הלקוחות.

סטודיו לעיצוב, משתמש בהודעות פשוטות ועוצמתיות, כחלק מהליכי המיתוג, כך שצרכנים יקבלו את הרושם הרצוי.

סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי שיצור עבורכם אינטראקציה עם השוק

יש לפנות אל קרנף סטודיו – סטודיו לעיצוב ומיתוג גרפי, המציע חבילה שבה כלולים: עיצוב לוגו, עיצוב מודעות, חוברות כגון קטלוגים להמחשת המוצרים, בניית אתר אינטרנטי וקידומו, עיצוב גרפי לפליירים, ניירת משרדית, מעטפות ועוד.

עיצוב ומיתוג גרפי מקצועי, הוא זה שיכריע להצלחת העברת המסרים השיווקיים של בית העסק ולכן, לא כדאי להתפשר ויש להשקיע בעיצוב ומיתוג גרפי גם אם אתם בעלי עסק קטן ובמיוחד אם אתם בתחילת דרככם.

סטודיו קרנף, מציע חבילה אטרקטיבית, כאשר כל הצוות הקשור למיתוג ועיצוב גרפי, יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

הנכם מוזמנים להתרשם מתיק העבודות שלנו ואנו נשמח לייעץ ולמתג את העסק שלכם בהצלחה יתרה.